zaterdag 9 februari 2008

The pro’s and me, and me the pro’s

Deze week mijn 2 Lanzarotekompanen (lees Lanzarotekemphanen) nog gezien. Deze 2 heren, Karel en Yves, hebben zich dit jaar het profstatuut eigen gemaakt hebben (Karel pas binnen 2-3 weken, maar soit). Ze zien er reeds bijna-scherp uit, en deze heren zullen het ongetwijfeld goed doen op 24 mei. Ook de voornemens van hen zijn van die aard. Hun statuut geeft me nog meer zin om die “laatste” keer er is iets van te maken. En deze heren hopelijk een beetje te kunnen opjagen, we zitten namelijk alle 3 in dezelfde leeftijdscategorie.

Ik maak me geen illusies, en onder normale omstandigheden zullen de pro’s me voor moeten zijn, en dat is mijn pro.

De pro’s “moeten” goed presteren, eigen aan hun pas verworven statuut en naaste omgeving. Ik heb me enkel een doel gesteld, en dat is mijn pro. Alhoewel er iemand van de 2 zich wil kwalificeren voor Hawaï, maar Lanzarote niet het hoofddoel is ???? Dan gaat ie in Frankfurt voor het podium zeker.

De pro’s zullen zich op termijn gaan vervelen als ze niet mogen trainen, of enkel moeten trainen . Ik moet nog gaan werken, verveling zal niet toeslaan. De trainingen gaan er met plezier in, dat is mijn pro.

Vandaag mijn nieuwe wetsuit besteld ik heb me nooit in de vorige comfortabel gevoeld, 2XU, en dat zijn 2 pro’s.

De pro’s dienen het onder mekaar uit te maken. Ik ben de underdog (en dat wil ik ook zijn), dat zijn ook 2 pro’s waard.

Ik start voor de 3de keer in Lanzarote, parcourskennis is daar zeer belangrijk. Karel was er vorig jaar ook, maar toen was het parcours anders. Dus, is dit ook een pro.

De pro’s zullen dit lezen, en een beetje opgenaaid zijn, en dat is mijn pro. En natuurlijk ook de bedoeling.

Maar ondanks de vele pro’s aan mijn zijde, heb ik vandaag het mos van mijn benen gehaald, dat geeft toch altijd even een net-echt-pro gevoel .

Desalniettemin zou ik ook wel eens een half jaar in de heren hun schoenen willen staan, dat moet wel fun zijn. Maar niet langer, want dan gaat het trainen hetzelfde worden als werken. Chapeau voor het lef van de heren, en dat is hun dikke vette PRO.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Multiple sclerosis is the most important section -- feed back
-- seems to have taken farmacia on line and experience side
effects.

Stop by my weblog ... experienced

Anoniem zei

Read the terms and guidelines from the site would be helpful in the
long run," Lama said. She looks a million dollars and look at all the sex Jamie has been having, he demands some of his own. Hmmmm My husband s experiences with using genericfarmacia on line were all about even.

Here is my site :: try what he says